17.00, вівторок, ПЕРСПЕКТИВА – ці координати знають більшість драгоманівців уже протягом 5 років. Час, день, місце де кожен може отримати те, що йому необхідно, досвід, знання, можливість, друзів, враження, натхнення, розвиток, дозвілля.
1969 р.н.
Завідувач кафедри практичної психології
Закінчив Київський державний педагогічний інститут імені М.П. Драгоманова, 1993 р.
Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»
Закінчив Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 2003 р.
Спеціальність «Математика»
Науково-педагогічний стаж з 1989 року
Доктор педагогічних наук (2010), кандидат психологічних наук (1998), професор (2014)
Кандидатська дисертація на тему: «Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів» (1998 р.)
Докторська дисертація на тему: «Теоретико-методичні основи підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра» (2010 р.)
Член редколегії науково-методичних журналів: «Початкова школа», «Учитель початкової школи».
Є свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник « Логіка на уроках математики. Методика роботи над завданнями з логічним навантаженням у курсі математики початкових класів» для студентів педагогічних ВНЗ, які навчаються за спеціальністю «Початкове навчання».
Монографії
1. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: теорія і практика/ упоряд. : К. І. Волинець, Т. І. Люріна, О. Я. Митник; за заг. ред. К. І. Волинець. – К. : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. – С. 43-58; 93-98; 131-139; 210-215.
Підручники
1. Митник О.Я. Математика: підручн. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів /О.Я.Митник, О.Г.Гайштут. – Х.: Гімназія, 2015. – 160 с. (автор. 120 с.)
Навчальні та навчально-методичні посібники
1. Митник О.Я. Логічний калейдоскоп. Навчальний посібник для 1 класу/ О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 98 с. (автор.52 с.)
2. Митник О.Я. Уроки логіки у 3 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 160 с. (автор.97 с.)
3. Митник О.Я. Уроки логіки у 4 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, І.О. Большакова - Київ, Початкова школа. - 2013. - 192 с. (автор.102 с.)
4. Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес: теорія і практика / за ред. В.І. Бондаря; упорядк. О.Я. Митник. – К.: Початкова школа, 2011. - 384 с. (автор. 250 с.): гриф МОН України
5. Митник О.Я. Технологія побудови навчання у початковій школі як цілісного творчого процесу: навч. посібн. для студ./ О. Я. Митник. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – 127 с.
6. Професійна підготовка практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця: навчально-методичний посібник // [під заг. ред.: В.І.Бондаря, О.Я.Митника]. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – 385 с. (автор. 48 с.)
Статті у фахових виданнях
1. Митник О.Я. Особливості побудови уроку як цілісного творчого процесу у першому класі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 4. — С. 20 - 22.
2. Митник О.Я. Навчальний курс «Логічний калейдоскоп» як засіб розвитку поняттєвого мислення у першому класі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 5. — С. 54 - 58.
3. Митник О.Я. Заняття проблемного характеру у педагогічному ВНЗ як засіб забезпечення конкурентоздатності майбутнього фахівця / О.Я. Митник // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 248 – 256.
4. Митник О.Я. Конструктивна взаємодія суб’єктів ВНЗ як засіб здійснення моніторингу якості навчальних досягнень студентів / О.Я. Митник, В.О.Ліскін // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 143 – 152.
5. Митник О.Я. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 5. — С. 46 - 52.
6. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови розвитку інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 10. — С. 42 – 45.
7. Митник О.Я. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2012. — № 10. — С. 56 – 60.
8. Митник О.Я. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішкільної методичної роботи / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 1-2. — С. 37 – 43.
9. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 6. — С. 31 – 36.
10. Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 11. — С. 34 – 37.
11. Митник О.Я. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 23: збірник наукових праць /за науковою ред. академіка В.І.Бондаря. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. 107 – 112.
12. Митник О.Я. Психологічні механізми управління якістю професійної підготовки практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том II (44) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 221 – 229.
13. Митник О.Я. Психологічні особливості розвитку педагогічного мислення майбутнього вчителя як складової особистості конкурентоспроможного фахівця / О.Я. Митник, В.О.Ліскін //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том III (45) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 392 – 399.
14. Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник забезпечення успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 1. — С.1 – 4.
15. Митник О.Я. Методи активізації творчого мислення майбутніх фахівців у процесі навчання //Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К.:Видавництво «Фенікс», 2013. – Т. XII. Психологія творчості. – Випуск 18. – С. 169 – 178.
16. Митник О.Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 3. — С.12 – 16.
17. Митник О.Я. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Рідна школа — 2014. — № 4-5. — С. 37 – 40.
18. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання у ЗНЗ //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Вип. 26: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. – С. 152 – 156.
19. Митник О.Я. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості у соціумі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2016. — № 5. — С. 1 - 4.
Запрошуємо вас на 9 годину
на факультет педагогіки і психології
за адресою: вул. Тургенєвська 8-14
О 9.30 розпочнуться заняття:
спеціальність «Дошкільна освіта» аудиторія 11-5;
спеціальність «Практична психологія» аудиторія 10-10;
спеціальність «Здоров’я людини» аудиторія14-5;
спеціальність «Образотворче мистецтво» аудиторія 4-1;
спеціальність «Початкова освіта» аудиторія 11-8.
Впродовж травня-червня викладачами кафедри педагогіки і методики початкового навчання доц. Т.М.Васютіною та доц. Л.І.Телецькою проводяться навчально-виховні екскурсії з методики навчання освітньої галузі «Природознавство». Мета екскурсій – закріпити у студентів знання про матеріальну базу навчання природознавству, розширити горизонти їх застосування у ході власної педагогічної діяльності та популяризувати роботу позашкільних закладів освіти і науково-дослідних установ.